Thursday, August 30, 2007

人物研究 - 梁穎妍之一

按互聯網資料:
1:http://www.copycat2u.com/bbs/viewthread.php?tid=81186
2:Visual Medial 殘影

Case 2 寧 棄 友 誼 贏 讚 美
梁 穎 妍 , 三 十 二 歲 , 自 我 增 值 課 程 導 師 。 五 呎 二 吋 高 的 她 曾 因 暴 飲 暴 食 體 重 由 原 來 九 十 磅 升 至 一 百 零 三 磅 。 為 減 肥 用 盡 古 怪 方 法 , 啪 骨 、 碌 雞 蛋 , 誓 言 要 維 持 現 時 的 八 十 八 磅 。 梁 穎 妍 一 聽 減 肥 兩 個 , 腎 上 腺 便 會 急 升 , 不 理 方 法 聽 來 多 荒 謬 她 都 會 親 自 嘗 試 。 「 聽 說 楊 千 嬅 以 『 啪 骨 』 減 肥 , 我 又 跑 去 試 。 醫 師 將 我 的 骨 移 來 移 去 條 腰 好 似 瘦 了 半 吋 。 「 朋 友 話 碌 雞 蛋 減 肥 掂 , 係 咩 家 傳 秘 方 我 又 試 。 用 布 包 雞 蛋 在 我 塗 勻 中 藥 的 身 體 上 碌 , 唔 知 點 解 汗 好 似 落 雨 一 樣 流 出 來 。 「 傳 聞 食 辣 可 減 肥 , 本 來 我 連 黑 椒 也 不 吃 , 我 逼 自 己 去 吃 麻 辣 火 鍋 , 第 二 朝 肚 屙 又 覺 得 , 嘩 , 掂 。 」
她 骨 架 細 小 , 才 一 百 零 三 磅 , 但 外 表 看 來 已 經 很 胖 。 她 渴 求 別 人 讚 她 瘦 , 不 理 原 意 是 褒 是 貶 她 都 當 作 是 讚 賞 。 「 我 自 知 靚 沒 我 份 , 讚 我 瘦 我 就 好 興 奮 。 」 自 從 於 多 倫 多 約 克 大 學 心 理 學 系 畢 業 回 港 後 , 她 暴 食 增 肥 報 考 幫 辦 。 「 每 餐 吃 兩 碗 飯 , 飯 後 還 要 吃 雪 糕 。 」 幫 辦 考 不 成 當 上 旅 遊 記 者 , 暴 食 習 慣 變 本 加 厲 。 「 每 次 出 埠 公 幹 , 都 覺 得 沒 機 會 回 去 狂 吃 當 地 食 物 , 去 上 海 吃 南 翔 小 籠 包 , 一 個 人 可 吃 三 籠 三 十 六 隻 。 體 重 升 至 一 百 零 三 磅 , 姐 姐 結 婚 找 她 當 伴 娘 時 說 : 「 你 好 似 成 個 波 碌 緊 過 , 點 做 伴 娘 呀 ? 」 「 二 家 姐 好 靚 人 人 說 她 似 阿 嬌 ; 大 家 姐 有 五 呎 八 吋 高 人 人 讚 她 似 模 特 兒 ; 不 好 意 思 的 才 讚 我 聰 明 。 」 她 開 始 絕 食 , 決 心 在 姐 姐 婚 禮 前 減 肥 , 經 同 事 介 紹 到 觀 塘 找 減 肥 醫 生 , 明 知 禁 藥 她 搵 命 搏 。 「 我 呃 醫 生 , 自 己 要 結 婚 , 好 急 要 減 肥 。 」 減 肥 藥 令 她 沒 胃 口 不 會 肚 餓 , 她 上 了 癮 每 兩 星 期 便 覆 診 一 次 , 「 每 次 覆 診 要 先 磅 重 , 我 已 減 到 八 十 多 磅 怕 醫 生 不 開 藥 給 我 , 我 呃 他 我 有 九 十 五 磅 。 他 開 始 懷 疑 , 有 次 叫 我 磅 給 他 看 , 以 後 不 敢 再 去 見 他 。 」為 維 持 八 十 多 磅 的 身 形 她 扣 喉 。 「 去 Grand Hyatt 食 海 南 雞 飯 後 即 去 廁 所 扣 喉 。 去 西 貢 食 完 海 鮮 怕 廁 所 污 穢 , 朋 友 去 酒 吧 自 己 衝 返 屋 企 扣 喉 。 」 家 人 已 移 民 加 拿 大 , 獨 居 香 港 的 她 從 前 會 約 一 大 群 朋 友 到 她 家 吃 飯 ; 現 在 常 躲 在 家 裡 捱 餓 。 減 肥 後 她 極 怕 冷 , 夏 天 家 裡 都 不 開 冷 氣 。

「 有 朋 友 來 我 才 開 冷 氣 , 但 自 己 要 著 大 褸 , 朋 友 不 好 意 思 再 上 來 。 」

每 次 跟 當 時 的 男 朋 友 外 出 用 膳 , 都 令 男 友 好 尷 尬 。 「 他 帶 我 去 見 誠 吃 日 本 餐 , 侍 應 介 紹 海 膽 、 吞 拿 魚 全 部 貴 嘢 , 我 叫 雞 蛋 令 他 好 無 癮 。 」 男 友 索 性 不 叫 她 外 出 吃 飯 。 她 每 次 病 男 友 都 覺 得 是 減 肥 惹 的 禍 , 二 人 又 會 爭 執 , 關 係 越 見 疏 離 而 分 手 。

朋 友 飯 局 不 再 找 她 。 「 他 們 叫 我 做 party killer 說 我 掃 興 。 每 次 一 班 人 去 吃 飯 我 食 兩 條 菜 費 事 計 我 錢 , 自 己 都 不 好 意 思 再 去 。

「 在 加 拿 大 認 識 從 小 玩 到 大 的 朋 友 , 由 我 減 肥 開 始 已 經 幾 年 沒 見 了 。 」犧 牲 了 友 誼 何 苦 ?

「 我 去 Joyce , 啲 sales 話 條 零 號 ( 加 細 碼 ) Martin Margiela 裙 , size 太 細 , 沒 人 啱 穿 一 定 賣 唔 去 , 點 知 我 夠 瘦 啱 著 。 」

「 能 人 所 不 能 , 都 算 一 種 成 就 吖 。 」

她 一 個 月 會 花 兩 、 三 千 元 去 Page One 買 有 關 減 肥 的 雜 誌 , 每 星 期 去 按 摩 淋 巴 、 洗 腸 , 再 沒 用 扣 喉 及 藥 物 減 肥 , 改 用 健 康 雜 誌 上 介 紹 的 各 種 方 法 。 「 我 單 計 卡 路 里 最 叻 , 快 過 讀 書 時 計 數 好 多 。 」

梁 穎 妍 喜 歡 穿 深 色 貼 身 衣 服 , 原 來 已 經 瘦 得 沒 半 點 脂 肪 的 身 軀 顯 得 更 纖 幼 。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home