Thursday, August 30, 2007

人物研究 - 王迪詩之一

至于王迪詩,個名字當然係假嘅,但唔代表冇呢個人。不過,我自己傾向認為王迪詩係虛構人物, 因為:
  1. 王迪詩話"我 再到英國倫敦大學修讀法律碩士,回港後加入國際性律師行做律師,每兩年跳槽一次。我現在工作的這間firm以英國律師為主,所以像我這樣懂中英文的香港律 師,在任何行業都北望神州的時勢自然非常吃香。我的工作主要是安排中國企業在香港聯交所上市。越多公司來港加入戰團,我們的生意當然就越好。早陣子香港人 瘋狂地認購新股,而我也瘋狂地工作,去年竟飛到北京三十二次!算是破了我出道以來的紀錄。" 咁 我問下朋友,佢亦係安排國企在港上市嘅律師,係律師行partner,我問下佢對王迪詩嘅簡歷同文章有乜嘢睇法,佢嘅回答,簡單黎講:1)唔似28歲; 2)工作上嘅描述冇乜特別,可能要隱藏身分,亦可能係聽律師朋友講嘅;3)律師圈內,特別係安排國企在港上市果啲,已經好少咁英國貴族品味,年輕嘅更少。
  2. 王迪詩嘅blog係八月上市,根據google搜尋器資料,應該有人好早想用互聯網幫佢製造人氣,準備咗資料俾google webmaster服務果邊,如果唔係google得出嘅結果,以不足一個月,好難咁有效。似乎,信報做足準備喎!
  3. 王迪詩所引用嘅句子,係好奇怪嘅,後生女用咗啲英女王、拿破崙嘅名句,明明係Bobos in Paradise,咁美國!駛乜成日提莎士比亞呢。

1 Comments:

Blogger Unknown said...

不需要人脈 不需要口才 不需要銷售 不需要囤貨
24小時運作遍及49國家 歡迎進入了解
http://joe80411.weebly.com/
謝謝您撥空閱讀,請別連瞭解的機會都放棄,瞭解對您無損失!

Sat Jun 12, 12:26:00 AM 2010  

Post a Comment

<< Home